Melapor diri di SMK BM Saratok...

hari ini aku melaporkan diri kat sekolah lama aku..
kalau dulu aku sebagai pelajar... sekarang aku sebagai pendidik... hehehe

pg2 aku dikejutkan msg oleh sum1 tanye mcm mane dengan sek tersebut..
aku balas dengan gelak sakan.. hahaha.. sebabnye aku masih lagi berlingkar atas tilam..
maklumlah jam baru je pukul 7 pagi.. sebab sebelum ni aku keje sebagai faci datang keje pada jam 8.00 pagi...


aku sampai ke sekolah jam 8.30pg.. g jumpa my aunt dulu untuk amik surat.. tunggu punya tunggu pengetua xde lagi..
aku pun baliklah umah jap.. almaklumlah umah dekat je.. hehe
then aku datang semula.. pun pengetua takde..
erm... aku call Cikgu Kasmini.. sebab aku boringh tahap gaban..
nak masuk LAB.. aku cuti lagi.. so aku pun semabg2lah ngan cikgu ni..

tak lame pastu pengetua pun sampai n aku teruslah melapor diri..
semabng2 jap... then aku g minum kat SYUKUR.. melantak roti canai..

SMK BM SARATOK...
nama sekolah yang bukan asing bagi aku...
bermula dari tingkatan 1 hingga tingkatan 6 aku belajar di sini..
kerana sekolah inilah aku berjaya menjadi seorang pendidik..
memang dah tuah aku kat SMK BM ni kot...
mane taknye.. aku dapat keje sementara pun kat SMK BM.. walaupun aku terperap kat LAB..
bila aku dapat keje ni bermula 10 ogos lepas... orng ingatkan aku memang dah cikgu.. hehehe..

dua bulan aku keje sebagai Facilitator membolehkan aku membiasakan diri dengan suasana GURU2 n sekolah.. walaupun ini sekolah aku.. tapi dah terlalu banyak perubahan..

masih ramai cikgu2 aku dulu yang masih mengajar disini.. antaranya
Cikgu Sarimah
Cikgu Siti Zaiton
Cikgu Dom Nambi
Cikgu Jamaludin n wifenye
Cikgu Mena n Cikgu Noriza... ramai lagila..

at least aku taklah susah sgt nak sesuakan diri..

bermula hari isnin ni (26/10) aku takkan tido dah lepas subuh.. kena awal siap n awal bergerak ke tempat keje... sebab aku nak dapatkan parking.. hahahaha

AKU SEDIA BERKHIDMAT DENGAN NIAT KERANA ALLAH S.W.T..
akan ku genggam bisikan dari ibuku tiap kali aku cium tangannya sebelum pergi ke sekolah..

YA ALLAH BERKATKANLAH PERJALANAN HIDUPKU INI.... amin.... :)

Ulasan

Ed berkata…
Tahniah.
Bermula lagi satu fasa baru dalam kehidupan.
Semoga berjaya.
Umi::Aisya::Abah berkata…
salam mek..ekeke.. o, mintak balik kg ek? sy posting di SMK Hamid Khan, Tapah. Alhamdulillah dapat dekat dgn suami.. rindu la. bilalagi nk jumpa ek?
Tanpa Nama berkata…
I apologise, but, in my opinion, you are not right. Let's discuss. Write to me in PM, we will talk.

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...