Wish Gud Luc for D.... S.... >>>> STPM is Nearly..

Pagi ni aku buka lagi laman web pebret aku... :P
cek2 ape yang patut... tapi ade satu sudut yang menarik perhatianku...




yup.... peperiksaan awam dah hampir sgt2..
terkenang aku pada si DS nie..
so aku pun hantarlah msg kat dia.. tanye pasal persediaan untuk STPM.
DS jawab.. aku takde, buku pun takde..
aik... takkanla sampai mcm tu, tapi inilah cabaran kalau kita amik exam kot luar..
belajar sendiri.. usaha sendiri.. lagi2 kalua amik time keje.. memang kena kuatkan hati yang penting usaha untuk berjaya tu tetap menyala..

last2 aku msg... 'sorryla Sxxxa.. ku xpat ajar gik.. gud luck'...
kalu aku tak keje, memang aku teruskan usaha mengjar si DS ni untuk subjek PA n Sejarah, kesibukan yang ada sekarang membuaatkan masa aku jadi pendek n untuk meluangkan masa bersama si DS ulang kaji agak sukar..

aku faham sgt2 perasaan seorang yang ingin berjaya.. sebab aku pun pernah rasa n semua orang pernah rasa.. dan perasaan itu takkan pernah tamat dalam diri seseorang..
tambah2 lagi masa sekarang nak dapatkan keje bukan satu yang mudah..

buat DS.. aku doakan mendapat kejayaan nanti..
yang penting STUDY SMART N DOA BANYAK2..
setinggi mane ilmu andai tidak diredhai xkan ade nilainya..
so.. sekuat mane pun kita usaha tapi tangan tak tadah langsung.. tak mustahil ilmu yang penuh akan hilang sesaat sebelum masuk dewan exam...

gud luck DS..........





Ulasan

Unknown berkata…
salam sahabatku...
ehm....bagus loh postingnya..bisa memberikan sesuatu gambaran pengembangan diri bagi penbaca...good luck for U...
YanZam berkata…
salam sahabatku...
thanks.. hobi baru dimasa lapang.. :)

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...