si comel 'haziq'



lepas balik dari umah nenek tu, aku pun terpandang sebuah kete depan umah 'pak wo'
aku tgk je, terus ajak my mum singgah....
sebab aku nak jenguk seseorang... aku nak tengok si comel haziq...
memamg comel sgt2... hehehe...


kazen aku cakap berat si comel ni same dengan 3 kampit beras.. wah...


ni aku... bukan si comel tu..
aku bukan takat 3 kampit beras, dah nak berpuluh kot.. hahahah
a

ni baru si comel haziq...
tgklah sendiri.. hehehe


aku pegang2 jugak badan budak nie, mau tak teruja tgk kesubaran tumbesarannnya...
memang lembut je isi budak2 nie..

tak lama pastu ayah dia plak mai, ayah dia duh wat 'suffle'...
tarian yang terkenal sgt skrang ni dikalangan muda2 mudi..
jadi aku tabik sikitlah ngan si comel ni..
paling tak aku boleh tahu yang dia nie ikut perkembangan semasa walau tak g sekolah lagi.. hehehe


tengan tunjuk tarian 'suffle'
memang pandai.. tapi nampak berat sikit.. hehehe

si comel haziq ni bila aku tgk lame2, ada gaya seperti pelakon kungfu yang aku suka tgk dudlu.. shoalin ape entah..
ape pun memang budak ni kiut sgt2..

tapi, yang nyatanya.. si comel haziq ni dah obesiti..
hahaha, mcm doc plak.. tapi aku tgk, aku tau dah...


yang sorang tu 'kazen' kepada si comel nie...
darjah tiga.. si comel ni tak sekolah lagi..


tgkla... dah same besar pun wajah..
cuma yang bezanya kat belakang tu coklat..
hahahah

gemok... memang satu perkara yang paling pompuan tak suka...
hahaha termasuk aku..
klu pompuan sebab kecantikan.. tapi yang paling ptg sbenarnya kesihatam..
obesiti mengundang pelbagai penyakit...


balik dari men ngan si comel ni, aku tunjuk pic kat sum1...
sum1 tu tgk jugak.. tapi jap je..
tak menarik kot..
yang penting aku suka sangt2...
nanti aku kena blaja 'suffle' jugak..
sebagai persedian untuk men ngan si comel haziq...






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...