Siapa aKu ~YanZam1619~


inilah aKu... nama sebenar aku Merianti Binti Ali...
simple, tapi 'keras' .... hahahaha..
pic yang kat tas tuk, aku amik masa aku kat peninsular bulan april lepas..
time yo aku mok g sekolah..
biasalah... mesti klik2 dolok... hehehe


ni time tunggu masuk pawagam...


isyak... hahaha
sempat lagi..


ni plak... my 'tedy'.. kembarlah kot
sebab dia 'chubby' like me..


tu ada 'ring'.. org kata aKu dah 'tunang'..
dah ek??? ade ke yang nak kat aKu???


nilah anak2 yatim.. yang dok ngan aku..
kecuali yang coklat muda tu..
tu kawan aKu yang empunya...


this... my mak...
kasih sayang mak tiada tandingan... love 2 much!!


ni pun... aKu jugak... kat teratal buruk aku...
kat sini aku simpan menda nak wat blog ni..
yea kot???


ni sapo ka????
rasa2 n agak2???



e2lah diri aku kalau tgk dalam gambar... tembam.. bulat... n chubby...
hahahaha
sebabnya... aKu suka mengunyah..
dengan kata lain.. makan...


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...