SePi...



dah lama aku tak isi minyak lam blog nie.. bukan malas tapi pc aku yang kondem... bila dah dapat balik laptop baru nak isi balk... lagipun aku bukannya ada banyak idea nak taip lam blog nie...

bz??? yea kot... aku dok carik keja hulu ke hilir..
last2 dapat jugak keje... tapi bukan lam bidang aku pun... "IT FACILITATOR" wah...

title keje bukan men lagi...
tapi keje biase je... yea k??? entah ek... aku malas nak xplain sgt... yang pasti aku keje ngan MANAGEMENT yang beribu pejabat kat KL...

seminggu aku g kursus kat kl..
dalam masa kursus aku pun ikutla satu sesi penganugerahan sehelai kertas (walau cuma kertas, tapi berhempas pulas amik sampai 4 tahun tu) dari U tpt aku study...UPSI De BEST!!!

Alhamdulillah... akhirnya aku dapat jugak Ijazah... aku takla ketinggalan sangat.. insyaAllah aku nak amik lagi tinggi nanti...

yang abang aku plak pun 'passing out' atau 'pass out' untuk latihan inspektorkat KL. jadi aku pun joinla jugak sekali ngan my mum...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...