AkU KeMbAli...



raya... raya.. raya...
merupakan hari kemenangan bagi orang Islam yang menjalankan puasa untuk seminggu...
termasuklah aku walaupun aku ponteng 'wajib' hehehe..
tapi...
raya ni aku rase sepi sgt2...
mungkin sebab keluargaku kurang 2 orang..
atau jugak sebab adanya 'link' dengan peristiwa lepas..
hakikatnya raya ni memang jauh lebih sepi dari raya yang lepas..

PERGI KUCHING...

raya ke-3 aku n family g ke kuching untuk urusan penting.. tapi lam masa yang same berya jugakla..
3hari 2mlm(mcm pakej cuti, hehehe) bermalam kat rumah kazen di kampung bintawa ulu. bestla jugak beraya kat tempat orang.. name kampung tapi ni bukan kampung asal mereka.. kiranya penduduk kat situ orang yang berhijrah dari kampung2 asal untuk carik rezeki... termasuklah family kazen aku ni...

sebelum itu, hari raya pertama n kedua diorang plak kat umah aku..
la ni giliran aku n family lak jadi tetamu..
memang berbeza raya kat situ..
kazen aku bagitahu kat situ kalau makin makin lame raye makin meriah..
so aku concludekanla... 'sebab awal2 raya kan raya kat kampung'...


BALIK SARATOK.......

huh... aku kadang2 malas sgt..
tapi kdng2 bila aku boring n semangat nak wat blog... keje len plak yang lebih syok buat..
apo gik mun sik xplore facebook.. heheh

dah bulan oktober dah... dah 15hari raya berlalu..
seminggu selepas raya aku malas sgt2 nak naik keje...
namun ku gagahkan juga... sebab aku ade target nak kena siapkan..



2hari aku bertungkus lumus untuk siapkan jadual waktu sekolah..
dan akhirnya pada hari rabu aku berjaya menjana jadual waktu pertama bagi SMK BM..
bangga tu... hehehe (riak plak)..




bila dapat je aktifkan jadual waktu, aku terus gtau kat HQ..
wow... segera aku dapat call on time.. hehehe...
regard says cograte... sebab aku orng pertama yang dapat jana jadual untuk team yang kedua g kursus hari tu...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...