Selamat Hari Raya Aidil Adha....

wah.... tahun ni aku rasa memang kejap sangat...
tuptup dah bulan sebelas....
titit... dah raya haji balik....

tapi yang sedihnye, raya kali nie aku x balik kpg...
so... untuk merasakan kemeriahan raya haji... aku n my suami pun pegilah carik daging lembu segar untuk dibuat rendang daging....
susah payah carik sampai ke subang... itupun daging beku...

xpelah... at least dapat jugak rasa rendang daging bersama lemang...

pasal lemang pulak, perjalanan balik dari beli daging, kami pun singgahlah ke tempat jual lemang asli iaitu LEMANG BONDA... mmg asli... sedap plak tu... tadi aku tgk adalah dalam ratusan lemang yang dah siap bakar... ada yang masih di bakar n ada yang tengah mengisi beras pulut dalam buluh lemang...

walau tak dapat balik kampung seperti kebanyakkan orang lain... at least dapat jugak makan rendang tun di cecah dengan lemang...

ape pun... SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MY JOB...

AKU KEMBALI...